Dobry klient – lojalny klient

TargetW jaki sposób rozkręcić nową firmę? Bez skutecznej reklamy nie uda nam się to, lecz nawet jeśli inwestujemy w reklamę sporą część budżetu, nie znaczy to, że osiągniemy zamierzony efekt. Pierwszą rzeczą jaka powinniśmy zrobić, to wybrać najodpowiedniejszą formę reklamy i drogi, jakimi dotrze do klienta. Dla niewielkich firm, które posiadają skromny budżet nie jest to łatwe zadanie. Najczęściej więc stosuje się tu typowe i najprostsze jej formy takie jak ulotki czy plakaty reklamowe.

Warto już na samym początku zastanowić się czy nie wzbogacić naszej strategii reklamowej o programy lojalnościowe dla klientów [biznes.lumo.pl]. Dobry program lojalnościowy pozwoli nam już na samym początku zachęcić naszych pierwszych klientów do następnej wizyty w naszej firmie. Jednak warto zastanowić się jak powinien on wyglądać, by być atrakcyjnym dla klientów. Przede wszystkim opłacalna musi wydawać się korzyść z korzystania z naszych usług dla samego klienta.

Możemy sami stworzyć taki program lojalnościowy – na przykład przygotowując specjalne punkty za poszczególne usługi czy kwoty zakupów. Nagrodami mogą być rabaty. Warto jednak zastanowić się, czy nie skorzystać z usług firm, których głównym obszarem działalności jest obsługa programów lojalnościowych. Dokładne zbadanie naszej działalności, znajomość konkurencji i zasad marketingu lojalnościowego na pewno przyniesie oczekiwany efekt.

Później takie systemy partnerskie [biznes.lumo.pl] będziemy mogli prowadzić sami. Jak widzimy klienci są bardzo chętni do korzystania z programów lojalnościowych – często nawet nie mają tego świadomości. W tym przypadku najlepiej sprawdzają się programy skierowane dla dzieci. Wizja otrzymania zabawki jest przecież w przypadku najmłodszych nie do odrzucenia. Łapiemy się na to jednak wszyscy i w większości przypadków – jesteśmy zadowoleni z otrzymania jakiejś zniżki. W końcu gdy zbierzemy kilka punktów, zaczynamy robić zakupy w tym a nie innym miejscu – chociaż nawet wygodniej i taniej byłoby nam kupować gdzieś indziej!

Przeczytaj także:  Od znaczków do systemów motywacyjnych

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *