Promocja twojej firmy

Spośród wielu chwytów marketingowych, tylko nieliczne zasługują na miano naprawdę oryginalnych i unikatowych. Koszulki, banery, plakaty, smycze lub nawet drobna elektronika, jak choćby pendrive z logo firmy należą do repertuaru stałych i dobrych, choć nieco wyświechtanych pomysłów.

Dużą rolę gra w tych przypadkach kwestia designu i tego, czy jest on naprawdę oryginalny i przykuwający uwagę, czy też wzrok klienta będzie ślizgał się po nim obojętnie jak po sklepowych półkach. Firmy często narzucają własny styl produktów marketingowych, dzięki czemu niejednokrotnie przedsiębiorca ma nie lada problem, aby skomponować promocję, która będzie faktycznie działała. Z pewnością najwdzięczniejszą grupą odbiorców reklam czy promocji są dzieci. To od nich zależy niejednokrotnie, w którą stronę pójdzie dorosły, co kupi a czego nie, na czym machinalnie zwróci swoją uwagę.

Przydatnymi narzędziami marketingowymi, oddziałującymi bezpośrednio na takich najmłodszych odbiorców, są te odpowiednie właśnie dla ich wieku. Będą to więc balony, wiatraczki, cukierki z logo, firmowe kubeczki, gry, karty, układanki albo nawet drobne zabawki. Bez wątpienia koszt produkcji takich przedmiotów nie będzie większy, a z pewnością ma on większe przełożenie na realne zainteresowanie potencjalnych klientów niż reklama tradycyjna, skierowana do dorosłego odbiorcy. Należy pamiętać też, że taki rodzaj marketingu wiąże się z minimalną zmianą podejścia, osoba prezentująca firmę powinna nie tylko rozdawać dzieciom cukierki z logo.

Mile widziany będzie rodzaj próby nawiązania przyjaznej, relacji, stworzenia luźnej atmosfery zabawy, nie na poziomie animacji, bo nie taki przecież jest nasz cel. Bardziej chodzi o kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, jako przyjaznej, otwartej, wychodzącej naprzeciw ludziom i ich potrzebom.